Registrering av medföljande

Här anmäler du enkelt om du har någon medföljande person som ska bo på Assö. Detta är viktigt av flera skäl, med det främsta rör försäkringar i vår verksamhet och då personen blir medlem i USF Roslagsdistriktet täcks även denne av vår gruppförsäkran. Vidare är det positivt att vi är en stor förening med många medlemmar när vi handhar olika yttre kontakter.

Fyll i detta om du ska följa med någon som ska jobba på Assö under sommaren som kommer. Samtliga uppgifter behandlas konfidentiellt och i enighet med GDPR. Då Assö Seglarskola är en del av Ungdomsförbundet Sveriges Flotta (USF) krävs medlemsskap för att få bo hos oss. I medlemskapet ingår bl.a. en gruppförsäkring. Du blir enkelt medlem genom att godkänna detta nedan.

* Obligatoriskt fält

Medlemsskap kostar 100 kr / år för personer över 20 år samt 50 kr för personer under 20 år. Detta dras från ersättningen för den person du följer med.
För vår policy se www.assoseglarskola.se/personuppgiftspolicy/.