Personalregistrering

Har du ett eller flera barn som ska delta som phulingar anmäler du dem här: Anmälan personalbarn.

Fyll i detta om du ska jobba på Assö under sommaren som kommer. Samtliga uppgifter behandlas konfidentiellt och i enighet med GDPR. Då Assö Seglarskola är en del av Ungdomsförbundet Sveriges Flotta (USF) krävs medlemsskap för att få arbeta hos oss. I medlemskapet ingår bl.a. en gruppförsäkring. Du blir enkelt medlem genom att godkänna detta nedan.

* Obligatoriskt fält

För vår policy se www.assoseglarskola.se/personuppgiftspolicy/.

Enligt "Lag (2013:852) om registerkontroll av personer som ska arbeta med barn" begär vi registerutdrag från Polismyndigheten. Begäran om registerutdrag för "Övrigt arbete med barn" skall digitalt skickas, då fotograferat eller skannat, till martin@assoseglarskola.se.
Originalet skall även tas med för uppvisning på Assö.

Endast ordförande för Ungdomsförbundet Sveriges Flotta, Roslagsdistriktet; Martin Langby, kommer att hantera detta och då konfindentiellt. Ordförandens utdrag granskas av vice ordförande; Pia Sterby. Vid frågor kontakta martin@assoseglarskola.se.