Sjösportläger

Seglarläger i samarbete med Hjärtebarnsfonden

Detta är ett enveckas sjösportläger för medlemmar i Hjärtebarnsfonden. Vi seglar och umgås tillsammans i en trygg och säker lägermiljö. Vi har erfaren personal, inklusive läkare samt sjuksköterska, för att skapa bästa möjliga trygghet. Tillsammans med våra seglingsinstruktörer lär vi oss segla. Utöver seglingen tillkommer en hel rad aktiviter i fantastisk skärgårdsmiljö. Vi bor i ett gemensamt hus i små rum, bara ett stenkast från bryggan från vilka våra seglingspass utgår. I huset sover även instruktörer under natten. Då detta läger genomförs samtidigt som annat läger tillsammans med Astma- och Allergiföreningen för lägerverksamhet så hanterar vi även alla typer av födoämnesallergier då vi har egen kökspersonal, samt äter i egna lokaler.

För anmälan till seglarlägret i samarbete med Hjärtebarnsfonden, var vänlig kontakta dem via deras hemsida.