Anmälan AF1

Nedan ansöker du till fortsättningslägret AF1. Då platserna är begränsade kommer ett urval ske vid överbokning. Detta gör att vi vill att du som söker motiverar varför du vill bli antagen till fortsättningslägret. Fortsättningslägret är att betrakta som en utbildning varför elevens kunskaper och intresse för segling, lägerverksamhet och ledarskap kommer att beaktas vid antagningen. Fortsättningslägret är en bra språngbräda för att senare arbeta som instruktur vid något av våra läger.

Sista anmälningsdag är den 13:e mars varefter svar till samtliga sökande kommer att ges inom 14 dagar. I det fall lägret inte blir fullt kan även senare antagning komma att ske. Det går bra att anmäla sig till både Fortsättningslägret samt annat läger på Assö seglarskola i väntan på besked om plats. Efter antagning förväntas du bekräfta din plats i vanlig ordning. Har du frågor om antagningsprocessen, kontakta martin@assoseglarskola.se

Efter att urvalet har skett kommer information om betalning att skickas ut.

Detaljerad lägerinformatrion med utrustningslista samt detaljerade tider för lägret i skickas ut efter antagning.

Fyll i blanketten noggrant för att kunna säkerställa bästa möjliga lägervistelse för alla deltagare. Samtliga uppgifter hanteras konfidentiellt.

* Obligatoriskt fält